E-Ofis
Akınsoft E-Ofis Ofis içi personel ve bilgisayar yönetimi sistemiOfisiniz Parmaklarınızın Ucunda
OfficeMessenger programı ile entegre çalışarak ağa bağlı bilgisayarların mesajlaşma loglarını, ekran loglarını, boşta kalma sürelerini kayıt altında tutabilme, web sitelerinde yasaklama yapabilme.
Tüm bilgisayarların yada istediğiniz bilgisayarın ekran görüntüsülerini tk bir ekranda izleyebilme imkanı.
Gerekli ayarlar yapıldığında okul ve kütüphane gibi yerlerde bilgisayarı kilitleme ve açma amacı ile kullanılabilmesi.
Üyelere ait aidat planı oluşturma ve ödemelerin takibi.
Araç takip modülü sayesinde, araç iş kayıtlarının, kaza kayıtlarının, kasko, sigorta ve araç bakımlarının kontrolünün sağlanması.
OfficeMessenger programı ile farklı ofislerde bulunan personellerin birbirleri ile mesajlaşabilmesi, dosya gönderebilmesi.
Personellere verilen görevlere tahmini bitiş tarihi vererek ne zaman tamamlanması gerektiğini takip etme ve bitiş tarihinden önce alarm sistemi ile hatırlatma.
Ofis içerisindeki telefonların arama, aranan ve süre istatistiklerinin raporlanabilmesi.
Ofisinize gelen kişilerin ziyaretçi raporu ile takip edilmesi.
Android tabanlı mobil çözümü sayesinde yöneticilerin şirket içerisindeki personellerin kullandığı bilgisayar ekranlarını güncel olarak izleyebilmesi.
Organizer özelliği sayesinde tüm toplantı, randevu, yapılacak iş v.b. kayıtların takip edilerek zamanından önce programın hatırlatmasının sağlanması.
Adres telefon veya müşteri takibi yapmak isteyen, Şirket araçlarının servis, kasko gibi işlemlerinin takibi ile şirket içerisindeki bilgisayarların kayıtlarını, Personel yazışma loglarını ve ekran loglarını kontrol altına almak isteyen bütün işletmelere ve ev kullanıcılarına hitap etmektedir.
Adres ve telefon kayıtları, ziyaretçi ve arayan kişilerin takibi, araç kayıt ve işlem kayıtları, yazışma takibi, görev takibi, seri etiket ve zarf basımı, toplu mail ve SMS gönderimi, ofis içi tedarik yönetimi, üye takip ve ticaret odası yönetim sistemi ile mesajlaşma ve ekran loglarının takibini yapabileceğiniz modülleri içermektedir.
Ofis içi personel ve bilgisayar yönetimi için Network Admin Modülü
* OfficeMessenger programı ile entegre çalışarak ağa bağlı bilgisayarların mesajlaşma loglarını, ekran loglarını, boşta kalma sürelerini tutabilir,
* Yine OfficeMessenger programı yardımı ile kullanıcıların girdikleri web sitelerinin loglarını tutabilir istediğiniz siteleri yasaklayabilir.
* Personellerin oturum açma ve kapatma loglarını kaydedebilir,
* Tüm bilgisayarların veya istediğiniz bilgisayarın ekran görüntülerini tek bir ekranda izleyebilir,
* Belirlenen bilgisayarların ekran görüntüleri belli aralıklarla sunucu bilgisayarına otomatik kaydedilebilir ve kayıtlı ekranlar programdan takip edilebilir,
* Departman sorumluları kendi yönetimlerindeki personellerin ekran ve mesaj loglarını takip edebilir,
* Bilgisayarların donanım bilgilerini algılayarak kayıt altına alabilir (İşletim sistemi, Hdd, Ram, Ekran kartı, Monitör, Ağ yapılandırması v.b),
* Bilgisayarlarda olası donanım değişikliklerini takip ederek size rapor verebilir,
* Bilgisayarları uzaktan kapatıp açabilir, güç düğmesine basılmadan bilgisayarı çalıştırabilir, yeniden başlatabilir.
* Lisanslı yazılımlarınızı kayıt altında tutarak hangi bilgisayarlarda hangi yazılımların kurulu olduğunu raporlayabilir
* Gerekli ayarlar yapıldığında okul ve kütüphane gibi yerlerde bilgisayarı kilitleme ve açma amacı ile kullanılabilirsiniz.
* Eofis Android Client programı ile Android tabanlı cihazınızdan ekranları güncel olarak takip edebilirsiniz.
Ofisler Arası Mesajlaşma Çözümü : Internet Mesaj
* Officemessenger programı ile farklı ofislerde bulunan personeller birbirleri ile mesajlaşabilir, dosya gönderebilirler.
Kayıtlar
* Sınırsız sayıda kişi veya firma kayıt girişi yaparak kartlara dilediğiniz sayıda telefon numarası ekleyebilir,
* Dosya-resim ekleme özelliği sayesinde kişi kartlarına ait doküman ekleyebilir,
* Kişi-firma kayıtlarına toplu olarak SMS ve E-Mail gönderebilir, dilerseniz doğum günü gelen kişileri seçerek tebrik mesajı gönderebilir,
* Mükerer kayıt konrolü sayesinde aynı kaydın birden fazla açılma riskini engelleyebilir,
* Kaydettiğiniz kişilere ait borç/alacak hareket girişi yapabilir, ödemelerini takip edebilir,
* Cari hesap hareket listesi alarak kişi/firmaların ödemelerini kontrol edebilir, dilerseniz yazdırabilir,
* Organizar özelliği sayesinde tüm toplantı, randevu, yapılacak iş v.b. kayıtlarınızı takip ederek zamanından önce programın hatırlatmasını sağlayabilir,
* Yapacağınız görevleri kaydederek görev saati öncesinde hatırlatılmasını sağlayabilirsiniz.
Üye Takip
* Üyelerinize ait aidat planı oluşturarak ödemelerinin takibini yapabilir,
* Geciken ödemeler için tanımladığınız vade oranlarına göre gecikme cezası uygulayabilir,
* Birden fazla ödemeyi tek seferde yapabilir veya eksik ödemelerde kalan taksitleri diğer aylara yansıtabilir,
* Üyelerinize ait hareket listesi yazdırabilirsiniz.
Ofis İçi Servis
* Ofisiniz içerisinde servisi yapılan tüm stoklarınızı kaydedebilir, giriş-çıkışlarını takip edebilir,
* Personellerinize servis yaptığınız ürünlerin ücretli-ücretsiz şeklinde belirleyebilir,
* OfficeMessenger programı ile entegrasyonu sayesinde personellerinizin ofis hizmetlisine sipariş göndermelerini sağlayabilir,
* Alınan siparişlerin teslim edilip edilmediğini kontrol edebilirsiniz.
Araç Takip
* Şirket bünyesinde kullandığınız tüm araçlarınızı tanımlayarak aracın zimmetli olduğu personelleri seçebilir,
* Araçların kasko, sigorta ve bakım tarihleri öncesinde programın uyarı vermesini sağlayabilir,
* Araç kaza kayıtları yaparak geçmiş dönem kazalarını takip edebilir,
* Araç iş kaydı yaparak araçlarınızın hangi tarihte ne tür iş için kullanıldığını takip edebilirsiniz.
Tedarik
* Ofis içerisinde kullanılan kırtasiye malzemelerini tanımlayabilir, envanterini tutabilir,
* Hangi personellerin hangi kırtasiye malzemesine ihtiyacı olduğunu kaydederek kullanılan malzemenin kime teslim edildiğini takip edebilir,
* Ofis içerisinde dışarıdan aldığınız hizmetleri tanımlayarak hangi tarihte kimden hangi hizmeti aldığınızı takip edebilir,
* İhtiyaçlar bazında alınacaklar listesi oluşturabilirsiniz.
Yazışma/Görev Takip
* Personellerinize verdiğiniz veya kendi aldığınız görevleri kaydedebilir,
* Görevi kimin verdiğini ve kimin aldığını takip edebilir,
* Görevlere tahmini bitiş tarihi vererek ne zaman tamamlanması gerektiğini takip edebilir, bitiş tarihinden önce alarmın hatırlatmasını sağlayabilir,
* Şirketinize gelen ve şirketinizden çıkan evrakları kaydedebilir, evrağın hangi tarihte kime geldiğini takip edebilir,
* Evraklarla ilgili dosya/resim eklerini kaydederek ihtiyaç duyduğunuzda kolayca erişebilirsiniz.
Santral
* Ofis içerisindeki dahili numaraları tanımlayabilir, hangi dahili numaranın hangi personelinize ait olduğunu takip edebilir,
* Hani dahili numaranın ne zaman hangi numara ile görüştüğünü raporlayabilir,
* En çok görüşme yapan dahili numarayı tespit edebilir, istatistiksel raporlar alabilirsiniz.
Ziyaretçi Takip
* Ofisinize gelen kişileri kaydedebilir, hangi personelinize geldiğini takip edebilir,
* Giriş esnasında webcam üzerinden kişi fotoğrafını çekebilir,
* Dilediğiniz zaman ziyaretçi raporu alabilirsiniz.
Raporlar;
Geniş ve Kullanıcı tanımlı kendine özgü raporlama sistemi ile istenilen rapor kolayca tasarlanabilir. İleriye dönük çalışmalar planlanabilir ve uygulanabilir.
Windows Uyumluluğu;
AKINSOFT’un Titizlikle hazırladığı kolay kullanımlı arayüz ile birleşerek kullanıcıya çabuk öğrenme ve kullanım kolaylığı avantajı sağlamaktadır.
İlişkisel Veritabanı;
E-Ofis SQL mimariye sahip güvenilir bir veritabanı sistemi kullanmaktadır.
Kullanıcı Yetkilendirme;
EOfis kullanıcılara tanınan çok seviyeli erişim hakları ile bilgi güvenliğini garantiler. Sistem yöneticisi (Yetkili Oturum),her kullanıcıya, modül erişim haklarını tanımlayabilir. Kayıtların kimin tarafından değiştirildiği sistemden öğrenilebilir.
Dil Desteği;
Programın bütün bölümleri için yabancı dil desteği vardır.